مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان خرامه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک ایثار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 آذر 1392
بازدید : 370
نویسنده : ابراهیم زارع
  • مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان خرامه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک ایثار از توابع بخش مرکزی شهرستان خرامه برگزار شد.
  • به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرامه،داریوش دهقان در این باره اظهارداشت: همه ما باید در ایام دفاع مقدس با اجرای برنامه های مختلف فضا جامعه مانند ایام دفاع مقدس کنیم.

    وی گفت: مقاومت جانانه مردم در طول هشت سال دفاع همه جانبه و تحمل سختیها در مقابل هجوم متجاوزین موجب شد تا شاهد به زانو در آمدن دشمنان و عزت و سرافرازی امت مسلمان گردیم.

    فرماندار خرامه ادامه داد: کمیته های بسیاری از جمله ،کمیته ایثارگران،کمیته فرهنگی و هنری، تبلیغات و مراسم،کمیته بانوان،کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی، دانش آموزان،اصناف و کارگری در سطح شهرستان خرامه برای اجرای برنامه های دفاع مقدس فعال گردیده است.

    در ادامه غلامرضا صفر پور استاد دانشگاه شیراز و کازرون در ابتدای صحبت های خود به سالروز عملیات ثامن الائمه (ع) اشاره کرد و در ادامه به تشریح تشکیل انقلاب اسلامی پرداخت.

    وی افزود : این انقلاب شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را به پا داشت ، در زمانیکه که دنیا بین دو کدخدای شرق و غرب تقسیم شده بود انقلابی به نام دین توسط امام خمینی (ره) تشکیل شد، غرب از این ترس داشت که تاج و تختش از دست برود به همین خاطر شاهد توطئه های بنی صدر، اختلافات بین مسئولین و بلوکه کردن سرمایه ها در اوایل انقلاب بودیم.

    صفرپور در ادامه به تشریح جنگ و زوایای خیانت های رییس جمهور وقت پرداخت و گفت : زمانیکه بنی صدر می گفت زمین می دهیم و زمان می گیریم چهار عملیات ما شکست خورد آنجا بود که خدمات شهید صیاد شیرازی و محسن رضایی با همکاری سپاه و ارتش به کار گرفته شد.

    این استاد دانشگاه با اشاره به دشمنی های غرب در انتخابات امسال اظهار داشت : دشمن فکر می کرد با فشار و تحریم، مردم در انتخابات شرکت نمی کنند اما مردم ما برای شکم انقلاب نکردند چراکه وصیت نامه هیچ شهیدی بوی مسائل مادی نمی دهد.

    وی در ادامه خطاب به جوانان اظهار داشت : این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده است. ما هرچه که داریم از شهدا داریم.

    صفرپور به مسائل سوریه اشاره کرد و گفت : در سوریه 8 کشور در حال جنگ هستند و هدف آنها قیچی کردن این کشور و رسیدن به ایران است.

    وی در پایان به عدم حضور رییس جمهور در ضیافت سازمان ملل اشاره کرد و آن را نوعی نرمش قهرمانانه عنوان داشت و از پیروزی اسلام در آینده ای نزدیک خبر داد.

    در ابتدای این مراسم برخی از رزمندگان و آزادگان جنگ تحمیلی به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداختند

 

منبع http://www.farsp.ir





:: موضوعات مرتبط: شهدای روستا , ,
:: برچسب‌ها: شهرک ایثار , خرامه , سجد صاحب الزمان , داریوش دهقان , فرمانداری خرامه , دفاع مقدس , گاوکان , امام خمینی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


این وبلاگ جهت معرفی روستای شهرک ایثار به تمام مردم ایران و در جهت حل مشکلات روستا راه اندازی شده است. امید است که با عنایت حضرت ولی عصر ارواحنافداه و یاری شما دوستان قدمی هرچند کوچک در راه آبادانی آن برداریم.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


RSS

Powered By
loxblog.Com